Arena Infinity від Striker VR - автомат віртуальної реальності

Що ми уявляємо, коли нам сьогодні говорять про віртуальну реальність? Зазвичай ми думаємо про VR-окуляри, розроблені так, що нам доведеться постійно тримати в руках смартфон. І носити їх виключно вдома, коли ми граємо в ігри або переглядаємо відео. Вже навіть є кілька фільмів, перероблених під віртуальну реальність, щоб ми могли насолоджуватися з дому їх переглядом.

Але компанія Striker VR — одна з тих, де розробники активно працюють над перенесенням віртуальної реальності за межі наших домівок. І її представники якраз продемонстрували працюючий прототип пристрою Arena Infinity, величезної такої гармати. І вона зовсім не нагадує той пістолет, яким ми відстрілювали качок на апаратних клонах NES. Цегровий вогнепальний автомат.

arena infinity від striker vr 1

Автомат віртуальної реальності призначений для симуляції різноманітної вогнепальної зброї, а також перенесення інших фізичних ефектів (ні, не отриманої шкоди і нанесення поранень) на гравця. Вперше пристрій показали ще в квітні, але просто як такий, що існує. Тепер була показана справжня працююча версія. Бездротовий периферичний пристрій використовує лінійний акселератор для проведення відчутних ефектів. Повідомляється, що Arena Infinity здатна навіть проводити віддачу зброї на гравця, щоб здійснити повноцінну симуляцію.

arena infinity від striker vr 2

Тактильна система ігрової зброї може симулювати одиночні постріли, кулеметну чергу і повний режим стрільби з автомата. Його можна буде використовувати для симуляції рейкової електромагнітної гармати, яку перед пострілом необхідно заряджати. А якщо ви захочете битися з супротивником в ближньому бою і перемогти його своїми крутими навичками, застосувати Arena Infinity можна буде і у якості бензопилки.

Прототип використовує трекер, який прикручений до нього тимчасово. У фінальній версії автомата планується використовувати різні відстежуючі пристрої для того, щоб забезпечити гравцеві гнучкість у віртуальній реальності. На даний момент Arena Infinity підтримує відстежуючі системи PhaseSpace і Sixence STEM. У компанії також планують дати йому можливість працювати з Valve Lighthouse, Oculus і PS Move. Набори для розробників планують відіслати партнерам на Q4 2016.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар