Як зробити рекламу в Інтернеті ефективною?

Реклама в Інтернеті може бути прихованою або явною, результативною або ж ні. Переваги даного способу просування зрозумілі - ефективна компанія підвищує впізнаваність бренду, просуває послуги або продукти на ринку, покращує прибутковість і конкурентоспроможність. Агентство MixDigital про Google Campaign Manager 360 відгукується позитивно, підтвердивши ефективність трекінг-системи на практиці.

Як зрозуміти, ефективна реклама чи ні?

Будь-який бізнес повинен розуміти, наскільки результативні інструменти просування, що використовуються. Особливе значення це має для послуг або продуктів, які нещодавно вийшли на ринок і мають обмежені ресурси. У такому випадку немає можливості вкладатися в неефективну рекламу. Для вирішення даної проблеми слід навчитися аналізувати отримані результати, щоб тверезо оцінювати віддачу.

Аналіз ефективності реклами

Трекінг-система Google Campaign Manager 360 дозволяє стежити за аналітикою при розміщенні креативів на різних майданчиках:

  • виміряти охоплення по всіх каналах;
  • визначити, хто переглядає оголошення бот або людина;
  • відстежити конверсії між браузерами, пристроями, країнами тощо.

За допомогою аналітики оцінюється охоплення користувачів, які побачили рекламу, на 5-и структурних рівнях: за рекламодавцем, за компаніями, за джерелом, за таргетингом і за сайтами. Завдяки такому підходу вдається вирішити завдання різного рівня - малий і середній бізнес, національні та міжнародні бренди, онлайн сервіси і E-commerce.

Охоплення аудиторії в Інтернеті

Отримуємо кращий результат

Агентство MixDigital пропонує скористатися аналітикою для визначення найбільш якісного трафіку. Такий підхід дозволяє прибрати непотрібні оголошення, які не дають результату, заощадивши бюджет.

За допомогою трекінг-системи рекламодавець побачить, яке розміщення рекламних блоків призводить до конверсії. Інтеграція «сервер-до-сервера» з відео і соціальними платформами дозволяє вимірювати навіть медіа розміщення. Встановити успіх компанії з реальних каналів дозволяє вбудована атрибуція, інструменти та звіти верифікації.

Google Campaign Manager 360 сприяє збільшенню фокуса на приватність, на вимірювання і нові норми в технологічних платформах. Саме тому трекінг-система є ефективним рішенням на майбутнє, допомагаючи привести нового споживача в категорію і стимулювати попит - забезпечуючи максимальне охоплення цільової аудиторії і мотивацію до дії.

Оцініть матеріал
(8 голосів)

Залишити коментар