Рекламні буклети: види

Для того щоб ефективно просувати свої товари та послуги, необхідно скористатися послугами маркетингових інструментів. Для запуску ефективної компанії рекомендуємо особливу увагу звернути на види рекламних буклетів, які допоможуть у розвитку бренду, а також стануть способом для знайомства споживачів з особливостями ваших продуктів або діяльності.

Рекламні буклети передбачають наявність структурованого текстового об'єму і креативного графічного дизайну. Завдяки такій рекламній особливості можна залучити потенційних клієнтів, вклавши в це мінімальні витрати.

Основною метою різних видів друкованих товарів є реклама товарів і послуг. За зовнішніми характеристиками брошура має схожістю з малоформатним книжковим виданням, з 48 сторінками. Рекламний буклет передбачає меншу кількість сторінок і більш яскравий дизайн.

Оперативна поліграфія пропонує наступні види буклетів:

  • інформаційний, що передбачає вміст докладного і пояснювального опису товару або послуги;
  • іміджевий. Така продукція використовується для того, щоб познайомити споживачів з діяльністю компанії, підкреслити її гідності і конкурентні переваги. Іміджева реклама благотворно відображається на ставленні клієнта до діяльності фірми. При виробництві даної продукції фахівці керуються строгими вимогами;
  • акційний допомагає проінформувати людей про спеціальні ціни, які діють в певний час;
  • вироби для поштових розсилок, доповнені логотипом фірми і рекламним слоганом. Запечатуються в конверт, іноді іменного формату.

Створення рекламного буклету

Для того щоб рекламний буклет ефективно працював на ім'я вашої компанії, необхідно звернути особливу увагу на визначення завдання, відповідно до потреб цільової аудиторії.

Приступаючи до розробки рекламного буклету, слід особливу увагу приділити ряду наступних моментів:

  • роздача буклетів (вручення на презентаціях, буклети на прилавках, адресне призначення);
  • особливості споживчої вигоди;
  • образ фірми, який складеться у людей після того як вони познайомляться з інформацією буклетів: надійний, інноваційний, креативний.

Важливо чітко розуміти необхідність даної реклами і те, на яку категорію людей вона орієнтована. Це допоможе в розробці ідеальної концепції макета, в його наповненні та розстановці смислових акцентів.

Оцініть матеріал
(7 голосів)

Залишити коментар