Як створити успішний додаток роздрібної торгівлі?

Ефективне управління бізнесу залежить від великої кількості факторів, і їх варто брати до уваги навіть досвідченим підприємцям. Кожен власник бізнесу вирішує безліч завдань, які йому поставлені. Не виняток, що можливі помилки, недостачі і плутанини під час виконання.

І за допомогою додатка для продажів можна автоматизувати бізнес і роботу магазинів, щоб уникнути подібних ситуацій.

Кому потрібні програми для роздрібної торгівлі?

Роздрібна торгівля є одним з прибуткових і перспективних видів ведення успішного бізнесу. Впровадження програмного забезпечення для торгівлі організовує продажі для поширених магазинів (продуктові маркети, кав'ярні, квіткові і будівельні магазини, м'ясні лавки і торгові точки).

Додатки роздрібної торгівлі дають можливість автоматизувати більшість повсякденних процесів, систематизувати планування завдань і контроль над їх виконанням. Підприємці, які використовують програми для свого бізнесу, спостерігають, що управління завданнями стає легшим, а також зменшуються ризики конфліктів між постачальниками.

Ефективність контенту в додатках для рітейлу

Комерційні програми без допоміжних функцій в рази швидше можуть приїстися користувачам. У більшості випадків користувачі скачують і використовують додатки тих магазинів, в яких частіше відбуваються покупки. Наприклад, потенційний споживач займається зимовим спортом і не так часто купує нове обладнання, лише в певний сезон.

В такому випадку клієнту немає необхідності встановлювати додаток. Тому рітейлерам слід шукати різні способи мотивувати клієнта встановити додаток, і як можна частіше користуватися ним. Так, що можливо для цього зробити?

Слід звернути інтерес користувача на зміст. А продавцю необхідно ретельно аналізувати покупця. Можна припустити, що спорт є в житті такого споживача (як в прикладі вище) постійно. І пропонувати йому купувати одяг для бігу на літо/зиму і інший одяг або амуніцію. Залучаючи споживача більше в пропозицію, ви підвищите продажі.

Повернемося до контентного змісту. Більш докладно зупинимося на прикладі спортивних магазинів, що має можливість зацікавити людей, що займаються спортом:

  • Надходження нової інформації про спортивні тенденції. В основному роздрібні продавці вже мають фахівців з контенту, які вміло піднесуть інформацію.
  • Розклад спортивних заходів. Гарний плюс для бізнесу, але вимагає уважності і ретельної підготовки. Потрібно враховувати інтерес кожного користувача індивідуально, і надати можливість вибору того контенту, який цікавий саме йому.
  • Додаткові функції. Однак важливо не перенаситити додаток, від цього залежить його розмір, доступність і ефективність. Створення громіздкого додатка і спроба захопити всіх може обернутися крахом.

Чого слід дотримуватися для створення успішного мобільного додатка?

Розробка мобільних додатків відіграє важливу роль у взаємодії з веденням бізнесу.

Розробка мобільних додатків для бізнесу

Згідно з сучасними даними, число споживачів мобільних додатків зростає щодня, і сьогодні додатки більш перспективні і популярні, ніж мобільні веб-сайти. Щоб створити успішний додаток для роздрібної торгівлі слід:

  • Продумати ефективну стратегію для підтримки програми.
  • Визначитися з потрібними функціями, які можна інтегрувати в додаток.
  • Забезпечення від нативних додатків на високу продуктивність і функціональність в порівнянні з веб-сайтами.
  • Потрібно знати цільову аудиторію, що призведе до кращого результату вашого бізнесу.
  • Застосування нових технологій в розробці мобільних додатків на замовлення .
  • Додаток повинен бути інтуїтивно зрозумілим і простим у використанні для клієнтів.
  • Побудувати якісні відносини з клієнтами. Слід прислухатися і оцінювати споживчі уподобання. Адже забезпечення безпеки підтримки клієнтів в додатку є невід'ємною частиною показників лояльності.

Який функціонал буде оптимальним для додатка-магазину?

Сучасні технології надають велику кількість функцій для мобільного застосування. Необхідно знати основні тренди функціональних можливостей цієї групи додатків.

  • Пошук продукту. Якщо ви збираєтеся запропонувати своїм клієнтам сотні товарів, додайте функцію інтелектуального пошуку або фільтри, наприклад, колір, розмір, група товару. Функція пошуку на основі камери була б дуже корисна для мобільних додатків модного оффлайн і онлайн-рітейлу.
  • Зчитувач QR-кодів. QR-сканер як додаткова функція в додатку, буде оцінений багатьма користувачами. Відсканувавши код, споживач отримає інформацію про продукт (виробник, матеріал, випуск і т. П.), Дані залежать від групи продуктів. Однак інформація буде тільки тієї, яку сам виробник і закладе.
  • Push-повідомлення. Завдяки push-повідомленням покупці зможуть відстежувати доступні спеціальні пропозиції, акції, новини та отримувати персоналізовані пропозиції від роздрібних продавців. Це ефективний спосіб для роздрібних торговців встановити контакт з клієнтами на ходу і зчитувати їх інтереси.
  • Мобільний платіж. Легко і доступно оплачувати покупки через мобільні додатки. Роздрібні додатки мають бути інтегровані з такими платформами, як PayPal, Apple Pay і Android Pay, щоб покупці могли використовувати спосіб оплати, який їм буде зручний. А також оплати картами Visa і Mastercard.
  • Послуги, засновані на місцезнаходження. За допомогою даної функції в додатку для роздрібної торгівлі, бренди можуть вітати клієнтів, коли вони входять в свій магазин, пропонувати продукти, засновані на попередніх зроблених покупках і інформувати про спеціальні пропозиції або угоди.

Власники торгових точок усвідомили, що з впровадженням додатків для ведення бізнесу, показники ефективності зростають, і замовити розробку додатка буде одним з кращих рішень для розвитку роздрібної торгівлі.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар