Сайт, який продає: секрети створення

Ринкові відносини за останні 20 років кардинально змінилися, сьогодні складно залишатися успішним бізнесменом без власного сайту. Інтернет-магазин або корпоративний майданчик відкриває величезні можливості, дозволяє інформувати величезну кількість людей про новинки, акції та зміни, успішно продавати товари, розвиватися.

З огляду на сьогоднішню ситуацію, мережеві платформи стали основними точками збуту продукції і послуг. Якщо є цікаві ідеї, прийшов час попрацювати над ними і реалізувати в життя, забути про кризу! Після формування цілісної картини майбутньої діяльності і визначення цільової аудиторії можна замовляти розробку інтернет-магазину, ecommerce-проектів, торгових пропозицій тощо. Що має значення для сучасного покупця, який любить онлайн-шопінг? Розповімо далі.

Значимість веб-дизайну

Уявіть ситуацію: ви давно знаєте компанію, вона добре відома на ринку, але купуєте тільки в роздрібній мережі. З огляду на заборони, пов'язані з карантином, звично зробити не вдасться. Ви як постійний клієнт хочете щось купити і подивитися інформацію про новинки. Шукаєте інформацію в інтернеті, намагаєтеся знайти сайт. Значимість онлайн-платформи очевидна. Так само в період карантину роблять інші, тому важливо мати щось з перерахованого списку:

  • корпоративний сайт;
  • інтернет-магазин;
  • новинний портал.

Багато хто шукає офіційні сайти, адже саме там представлена правдива інформація і є можливість купити без націнки.

Тепер розвиваємо описану ситуацію. Платформа знайшлася, ви заходите на головну сторінку, бачите огидний дизайн, дивну подачу інформації і низьку інформативність. В такому випадку враження про компанію змінюється в гіршу сторону, чи не так?

Веб-дизайн повинен бути:

  • адаптивним;
  • ергономічним;
  • легким до сприйняття;
  • ексклюзивним без зайвих деталей.

Неприпустимо недбале ставлення до оформлення інтернет-магазину, web-дизайн від професіоналів обов'язково окупиться і утримає на сайті величезну кількість людей. Корпоративний стиль і унікальне оформлення говорять про те, що компанія розвивається і може запропонувати клієнтам гарний продукт.

Професійний web-дизайн утримає на сайті величезну кількість відвідувачів

Тільки якісний контент

Після розробки дизайн-елементів розумно зайнятися створенням тематичних красивих фото та написанням корисних публікацій. Робіть все в міру, не перевантажуйте мозок відвідувачів непотрібною інформацією. Дані, представлені в успішних інтернет-магазинах, абсолютно достовірні, легко читаються, відповідають на питання цільової аудиторії.

За допомогою контенту також можна вивести клієнта на діалог. Для цього достатньо завершити текст або відеоролик питанням. Представник цільової аудиторії не упустить можливості поспілкуватися на цікаву йому тему.

Логічна структура

Для реальних клієнтів має значення навігація, людина купує через інтернет, щоб економити час і гроші. Одиниці готові годинами вишукувати товар, який їм потрібен. Дуже важливо подбати про структуризацію, класифікувати інформацію по розділах і зробити їх доступними для відвідувачів.

В першу чергу працюють над головною сторінкою, після аналізу якої формується загальне враження про компанію. Далі вдосконалюють такі розділи:

  • Послуги;
  • Продукти;
  • Доставка і оплата;
  • Знижки, акції, бонуси, накопичувальна програма;
  • Контакти.

Категорії з послугами та продуктами також структурують, щоб людина могла швидко знайти потрібний товар.

Роль SEO-оптимізації

Чому унікальні інтернет-магазини з красивим інтерфейсом залишаються в тіні? Їх власники не займаються просуванням. Для того щоб платформа стала популярною, її потрібно оптимізувати під особливості роботи пошукової системи. Цей процес називають SEO-просуванням. З особливостями сучасної оптимізації не на словах знайомі досвідчені фахівці - самостійно вийти в топ не вдасться. Розумно на постійній основі співпрацювати з сеошником або замовити комплексний пакет послуг в агентстві системних рішень. В іншому випадку відвідуваність буде не більше 3 осіб на добу.

Систематичні поновлення

Після створення і просування інтернет-магазину не потрібно припиняти роботу. Важливо регулярно оновлювати інформацію на головній сторінці, в блозі тощо. Застарілі дані підривають авторитет фірми. Наприклад, людина побачила акцію і хоче скористатися пропозицією, а менеджер каже, що вона недійсна, при цьому інформація є на головній сторінці. Це розчарує і навіть розсердить користувача сайту, повторно він не зайде на ресурс, багато хто залишить негативний відгук. Це логічно і справедливо.

Також важлива технічна модернізація. Потрібно підтримувати працездатність сайту, усувати помилки і стежити за тим, щоб ресурс відповідав поточним тенденціям. Згодом власники популярних торгових майданчиків замовляють редизайн, користуються можливостями сучасного маркетингу: контекстна реклама, популяризація в соціальних мережах.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар