Розкрутка магазину автозапчастин

Автолюбителі не стануть довго копатися на сайті при поломці авто - чим швидше буде знайдено деталь, тим швидше машина поїде знову. Правильно оптимізований сайт приверне більше клієнтів, а про оптимізацію читайте далі.

Просування інтернет-магазину є складним завданням, що вимагає особливого підходу. Орієнтованість на клієнта, а значить, поліпшення юзабіліті є першим фактором, на який варто звернути увагу. На сайті спеціалізованої компанії можна ознайомитися з усіма можливими способами підвищення рангу сайту у видачі пошукових систем.

Структурування сайту

Існує маса автозапчастин, тому каталог повинен бути виконаний з урахуванням кожної деталі і марки машини. Чим краще буде продуманий і розроблений пошук за каталогом, тим швидше потенційний клієнт знайде потрібну деталь і відправить її в кошик. Оптимальним стане здійснення пошуку за маркою авто і назвою самої запчастини.

Оптимізація сайту збільшить кількість товарів в кошику покупця

Можливі помилки оптимізації

Ви можете зіткнутися з деякими помилками, що не дозволяють вивести ваш інтернет-магазин в ТОП пошукової видачі:

  • однакові теги в заголовках і підзаголовках;
  • відсутність каталогу марок авто;
  • відсутність адрес;
  • відсутність назв зображень;
  • наявність дублюючих сторінок;
  • низька швидкість завантаження;
  • неправильно налаштована мікророзмітка сайту;
  • відсутність внутрішньої перелінковки.

Перелінковка

Перехід за внутрішніми посиланнями є відмінною допомогою в навігації сайту. Ввівши марку авто, користувач може потрапити на сторінку з можливими моделями машини і далі розбиратися з наявними на сайті запчастинами. Наявність правильно підібраних анкорів дозволить спростити пошук і поліпшити позиції сайту в рейтингу, так як пошукові машини ранжують сайт з урахуванням перелінковки.

Покупки на сайті

Наявність безкоштовної доставки збільшить число клієнтів інтернет-магазину автозапчастин

Швидкість обробки заявок, перенесення товару в кошик і зручність замовлення автозапчастини служать вірною ознакою того, що користувач не піде до конкурентів. Найчастіше, після відправки товару в кошик клієнт залишає сайт, не завершуючи розпочате оформлення. Це пов'язано з можливою наявністю додаткових витрат, про які не було сказано спочатку. Фінальна вартість доставки, що включає ціну товару, ПДВ і всілякі приховані платежі не злякає клієнта, а навпаки спонукатиме його купити товар на вашому сайті. Також, автозапчастини є товаром, який необхідно доставити в найкоротші терміни, тому не забудьте вказати терміни доставки - чим вони менші, тим більше клієнтів захочуть купувати товар в вашому інтернет-магазині. Наявність привабливих пропозицій (знижки, бонуси або безкоштовна доставка) змусить покупців повертатися до вашого інтернет-магазину знову і знову.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар