Можливості сервісу СМС-розсилок для розвитку бізнесу

Для сучасних людей СМС-повідомлення стали основним способом спілкування. Фірми теж активно використовують цей канал для зв'язку зі своїми клієнтами. Будь-які новини, повідомлення, оновлення асортименту, оголошення про акції - SMS залишається перевіреною часом методикою з більш глобальною доступністю, ніж будь-який інший спосіб зв'язку.

СМС навіть самі по собі - це потужний інструмент комунікації, що дозволяє фірмам швидко доносити важливу інформацію до своїх співробітників і клієнтів. Але коли фірма використовує сервіс розсилки СМС, тоді вона отримує дійсно безпроблемний зв'язок, дуже потужний і легко масштабований.

Головні плюси СМС-розсилок

Розсилати повідомлення вручну, окремо - це виснажливе заняття, якщо адресатів мало, і нездійсненне, якщо багато. Тому для дійсно масового оповіщення потрібно використовувати спеціальні сервіси, що дозволяють миттєво розсилати безліч повідомлень. Сучасні сервіси SMS-розсилок не просто прискорюють процес оповіщення, але надають ще й інші корисні функції:

  • система налаштувань дозволяє автоматично оповіщати якусь певну частину адресатів зі всієї безлічі контактів фірми;
  • можливість організовувати привітання з певними святами;
  • оповіщення клієнтів про статус їх замовлень;
  • про нові товари і послуги;
  • про акції та знижки;
  • підписки на новинні розсилки;
  • нагадування про необхідність забрати замовлення, нанести візит;
  • організація зворотного зв'язку, анкетування, збір відгуків;
  • звіти про кількість відправлених і прочитаних повідомлень.

Різні сервіси надають власні тарифні плани і набори функцій. Тому до вибору потрібно підходити уважно, порівнювати пропозиції і підбирати найбільш підходящі за функціональними можливостями і бюджетом.

Специфіка СМС-розсилок

СМС-розсилки вважаються одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів. Це пов'язано з наступними причинами:

  • Телефон у адресата завжди при собі. Сучасна людина завжди тримає його під рукою і, як правило, це тільки один телефон. Поштових скриньок зазвичай буває кілька, але телефонний номер не змінюється. Тому email-маркетинг дещо програє в ефективності СМС-розсилкам.
  • Прийом SMS можливий на телефон будь-якої моделі, і при цьому лунає оповіщення, яке обов'язково привертає увагу одержувача.
  • СМС-повідомлення можуть приймати і ті клієнти, у яких немає електронної адреси та навіть немає інтернету.

За допомогою сервісу SMS-розсилок можна ефективно розширювати цільову аудиторію і підвищувати впізнаваність бренду. Для цього ідеально підходять привітання зі святами і адресна розсилка з врученням подарунка, наприклад, персональної знижки. Статистика показує, що СМС-розсилки мають найвищий відсоток відкриваємості (до 90%). Багато рекламних електронних листів користувачі знищують, не читаючи, але SMS прочитують в межах приблизно трьох хвилин після отримання.

Оцініть матеріал
(11 голосів)

Залишити коментар