Створюючи рекламу на білбордах, ставте себе на місце спостерігача

Перша реклама побачила світ на вулицях міст. Вивіски над майстернями і тавернами, пізніше - ілюстровані листівки і плакати протягом століть допомагали торгувати, оповіщати населення про міські події. До моменту появи на вулицях перших авто, уздовж доріг стояли рідкісні примітивні щити, інформація на яких адресувалася пасажирам екіпажів. Зазвичай ці щити рекламували розташований десь поблизу затишний готель або їдальню.

Масове виробництво автомобілів породило потужний транспортний потік, що перетворило вулицю в величезний медіа-майданчик. Рекламний щит знайшов друге дихання, оскільки багато компаній мріяли заволодіти увагою тисяч автомобілістів і пасажирів, які мчать по магістралях. Сьогодні реклама на білбордах процвітає повсюдно, будучи основним інструментом впливу на масову аудиторію.

Специфіка рекламного щита

Реклама на білбордах в умілих руках може бути дуже продуктивним інструментом просування будь-якого продукту, проте ви повинні знати про всі достоїнства і недоліки цього рекламного каналу, перш ніж друкувати постери і клеїти їх на загальний огляд.

Білборд дозволяє продати товар або послугу буквально протягом 3 секунд. Ви маєте можливість миттєво інформувати всіх, хто проїжджає і проходить повз щит, про ваш продукт, охоплюючи десятки тисяч людей щодня. Але ці 3 секунди також є величезною проблемою, яка потребує найпильнішого розгляду.

Рекламу на білбордах бачать десятки тисяч людей щодня

Як привернути увагу

Ви дійсно можете встигнути передати найважливішу інформацію в найкоротший час, але вам доведеться дуже постаратися, щоб зуміти це зробити. Машини йдуть по трасі зі швидкістю 60-70 км/год, білборди на узбіччях стоять через кожні 100 метрів. Звичайно, не можна вимагати від водіїв і пасажирів, щоб вони тільки тим і займалися, що розглядали щитову рекламу. Таким чином, першим завданням, яку рекламодавцю доведеться вирішити, є створення ексклюзивного постера, що миттєво притягує погляди всіх оточуючих.

Досвідчені дизайнери рекламного агентства добре знають, як це зробити. Наприклад, можна використовувати екстендери (елементи, що виступають за рамки прямокутного поля, або підносяться над полотном), рекламні інсталяції на основі щита, світловідбиваючі деталі.

Як продати товар

Припустимо, перше завдання ви зуміли вирішити: водії та пасажири, здивовані вашим творінням, незмінно поглядають у бік щита, намагаючись зрозуміти, що там зображено. І тут вас чекає друга проблема: як встигнути повідомити вашим потенційним покупцям і клієнтам інформацію про достоїнства продукту, що просувається, вигоди від його придбання. Потрібно, щоб спостерігач встиг прочитати назву бренду або торгової мережі, зрозуміти місце розташування торгової точки, запам'ятати адресу сайту.

Звичайно, ви розумієте, що при такому ліміті часу постер повинен бути гранично помітним і лаконічним. Не можна обтяжувати глядачів розгадуванням шарад і головоломок, смутного змісту довгих речень. На постері має бути присутня одна величезна картинка і фраза з 7 слів, написана величезним контрастним шрифтом.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар