Вплив цифрових технологій на людей і бізнес

Тотальне оцифрування даних (звук, текст, відео) - це не тільки оперативний доступ до інформації, а й можливість ефективного управління. Це стосується в першу чергу появи нових функцій для бізнесу, що змінили уявлення про торгівельні майданчики, і, безумовно, приватних користувачів, які сьогодні завдяки одному лише смартфону з виходом в Інтернет, можуть управляти своїми рахунками, здійснювати покупки, проходити навчання, обробляти і отримувати інформацію.

Зміни в бізнесі, технологіях, кадрах

Сьогодні практично для будь-якого завдання бізнесу є IT-рішення, будь то зниження витрат, оптимізація системи логістики, автоматизація. Сучасні технології з приватних ініціатив трансформувалися в один з основних чинників доходу.

Що раніше визначало успіх проекту, що зароджувався: продукція, грамотне розташування точок продажів, вітрина, реклама. Сьогодні бізнес може відповідати всім цим критеріям і, тим не менш, програвати конкурентам. Тому що сьогодні в ланцюжку «бізнес-клієнт» головним є саме споживач. Від його бажань, задоволення потреб залежить успіх, а один негативний пост в соціальних мережах може істотно вплинути на хід справ. З цього випливає поява однієї з основних змін бізнесу, які принесла з собою діджіталізація (перехід всіх видів інформації в цифрову форму) - концентрація на клієнті і підтримання іміджу компанії на просторах мережі.

Цифрові технології в бізнесі

Цифрові технології внесли зміни в манеру і правила спілкування з клієнтом. Ще пару десятиріч тому ввічливе спілкування було «бажаним», сьогодні без нього нікуди.

Використання передових IT-технологій призвело до того, що великі компанії впроваджують «золоті стандарти» обслуговування клієнтів, де крім ввічливості і уваги клієнтам, необхідно розділяти цінності компанії і вміло оперувати ними при спілкуванні зі споживачем.

Незважаючи на популярність технологій, мода на використання примітивних чат-ботів поступово відходить. Ці програми були створені для швидкого вирішення питань, але на практиці виявилися малоефективними і дратівливо нав'язливими. Споживачі усіма силами намагаються пройти багаторівневе меню, щоб швидше дістатися до оператора-людини.

Розвиток технологій позначився і на призначенні ботів: власники бізнесу використовують їх не для того, щоб скоротити штат консультантів (хоча і для цього теж), або допомогти в вирішенні питання без підключення оператора, а щоб детально з'ясувати проблему та з'єднати з найбільш компетентним в даному питанні фахівцем. Побічно діджіталізація вплинула і на кадри підприємств, адже тепер потрібно конкурувати не тільки з колегами, але і системою, яка завжди «клієнтоорієнтована». Ті співробітники, які не зможуть бути більш кваліфікованими, ніж бот, ризикують стати безробітними.

Використання чат ботів

Звичайно, в перспективі на місці застарілих спеціальностей повинні з'явитися нові, які як мінімум будуть спрямовані на розвиток або обслуговування нових технологій, програм або пристроїв. Чи буде це здійснено на практиці, сказати складно.

Вже зараз експерти розділилися на два конфронтаційних табори: одні переконані, що використання цифрових технологій призведе до розвитку і успіху, інші - до світової економічної та соціальної кризи. Але одне очевидно: відмовлятися від можливостей, які подарували нам цифрові технології, ніхто не захоче.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар