Нюанси проектування освітлення для торгових площ

Піднести товар у вигідному світлі і створити такі комфортні умови для споживача, щоб він захотів повернутися знову і отримував справжнє задоволення від покупок — найважливіше завдання для кожного власника магазину. Для досягнення високих показників продажів в торговому приміщенні повинно бути продумано все до найдрібніших деталей — сервіс, меблі, оздоблення, обслуговування. Вигідно презентувати товар споживачам допоможуть грамотно розставлені джерела світла.

Грамотне проектування освітлення — запорука успішних продажів

Проектування освітлення в магазинах — незамінна складова комфортної і сприятливої атмосфери. При проведенні світлотехнічного розрахунку повинні бути враховані побажання замовника, архітектурний стиль, специфіка та інтер'єрні особливості приміщення, розташування робочих місць і вітрин. Вибір світлотехніки здійснюється з урахуванням її дизайну, експлуатаційних характеристик, конструкції.

Що важливо врахувати при виборі світильників для торгового приміщення?

При виборі світлотехніки експерти компанії ELX рекомендують враховувати наступні фактори:

  • специфіка товару;
  • світлова концепція магазину;
  • формат торгової точки.

Для великих торгових мереж з великим асортиментним рядом відмінно підійде поєднання загального і точкового освітлення. Для невеликих торгових точок оптимальним вибором стане спрямоване освітлення. Серед напівтемряви, що панує в приміщенні, товари будуть вигідно виділятися.

Освітлення для торгових площ

Згідно з російським стандартам, в торгових точках рівень освітленості повинен відповідати 300-400 лк. Для освітлення вітрин відмінно підійде більш яскраве світло — 1000-1500 люкс на 1 квадратний метр.

Продукцію теплих тонів рекомендується висвітлювати жовтим світлом, а товари холодних відтінків — білим. Ті позиції, для яких найбільш важливе точне відображення відтінків, необхідно вибирати лампи з високим коефіцієнтом передачі кольору. Щоб уникнути нагріву і вигоряння предметів рекомендується дотримуватися дистанції від світильників до освітлюваної продукції від 0,5 до 1 метра.  

Висвітлення торговельних площ

За рекомендаціями фахівців ELX, процес світлового проектування повинен складатися з наступних етапів:

  • вивчення плану приміщення і з'ясування побажань замовника;
  • складання ескізу розташування джерел світла з урахуванням розміщення меблів і особливостей зонування простору;
  • вибір світлотехнічного обладнання;
  • розрахунок рівня освітленості;
  • складання 3D-візуалізації і плану розміщення світильників;
  • узгодження деталей і розробка підсумкового проекту освітлення.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар