Hyperloop One вражає високошвидкісною установкою

На північ від Лас-Вегасу в пустелі штату Невада Hyperloop One вступає в гру. Гру, що включає в себе тестовий запуск, струмені піску і гучні оплески до кінця заїзду. Компанія, тільки днями перейменована з Hyperloop Technologies в Hyperloop One, займалася цією пропульсійною системою на основі фірмового опису від Ілона Маска. І напередодні установка була нарешті протестована.

Hyperloop One тест

Установка прискорювалася з потужністю приблизно в 2,5G до самого кінця своєї невеликої пробіжки по піщаному кар'єру. Наступний публічний тест системи планується зробити не таким пильним. Розробники розраховують на те, що до кінця 2016 року побудують трек для запуску протяжністю в чверть милі, доповнений спеціальними трубами.

Hyperloop One траса

Перший тест був чітко сфокусований на пропульсіній системі. Уповноважений віце-президент відділу інженерії компанії Hyperloop Джош Гайгель дивився за взаємодією між мотором установки і магнітної траси. Коли "санчата" вагою в 700 кілограм стартували від початку траси, деякі магніти (які називаються статорами) були активовані на розгін установки. Завдяки магнітів санчата розігналися від нуля до 100 за 1,1 секунди з можливістю розвивати швидкість до 650 кілометрів на годину.

Hyperloop One

Теоретично, цей же мотор, встановлений на тестовій системі, буде здатний розганяти більш аеродинамічний транспорт до 1100 кілометрів за годину.

Джош Гайгель перед проведенням тесту розповідав про сам мотор (говорити про всю технологю до того, як експеримент в пустелі Невади не завершиться, він не мав права):

— На відміну від звичайних двигунів, у нашого немає ніяких рухомих елементів. У працюючему стані мотор може виробляти електромагнітну енергію, яка вступає в реакцію з машиною на трасі і штовхає її далі. Встановлювати мотори по всій трасі не доведеться, вони займуть приблизно 5-10%. Досить буде ставити їх на відстані в 80 кілометрів один від одного.

hyperloop one

Що не пройшло перевірку в Неваді, так це система левітації. Ще в своєму офісі в Лос-Анджелесі Гайгель повідомляв, що Hyperloop One розрахований як система, яка вирішує проблему пасивної левітації. Майбутні тести, які пройдуть цього року, будуть тестувати обидві здатності системи   — і високошвидкісну, і левітаційну. А поки перший тест вийшов по-справжньому вражаючим.

Оцініть матеріал
(0 голосів)

Залишити коментар