5 головних діджитал-трендів 2018 року

Що рік собаки нам готує? Одному Санта-Клаусу відомо … І фахівцям Діджитал агентства з міста Київ – Great Pro. Вони люб'язно надали нам свій аналітичний прогноз. Так що давайте вникати!

1. Facebook стане ще впливовішою

Вже сьогодні активними користувачами Facebook є понад 2 мільярди людей. Це ж більше, ніж чверть населення планети, включаючи жителів африканських племен, ченців-самітників, гренландських ескімосів та інших людей, у яких доступу до інтернету немає в принципі. Статистика вражаюча і, що найцікавіше, не остаточна. Facebook і не думає зменшувати оберти. Наступна мета – ще краще адаптуватися під смартфони і остаточно « захопити » мобільних користувачів. А це обіцяє ще один інструмент для digital студій, а якщо бути точними – апгрейд існуючого інструменту.

2. Чат-боти і штучний інтелект

Все більше користувачів цінують особистий контакт і обмін повідомленнями з брендом через додатки. Операторів call-центру такими темпами точно не напасешся. Та це й не потрібно. Досить запустити чат-бота – і дорогоцінний час (а з ним і лояльність відвідувача) виграно.

Чат-боти і штучний інтелект

Штучний інтелект в цілому – вже давній завсідник подібних прогноз-рейтингів. Якщо вірити підрахункам, то вже в 2018 році 75% компаній-розробників будуть включати ІІ або іншу функцію самонавчання хоча б в одне з розроблюваних додатків.

3. Блокчейн

Зараз вся увага публіки зосереджено на курсі біткоіни, блокчейн (поза біткоіни) поки скромно виглядає з тіні гучної криптовалюта. Але це тільки на перший погляд. Насправді, бізнес давно звернув увагу на цей інструмент. очікується, що до 2020 року близько 20% торгового фінансування буде використовувати блокчейн, далі – більше. Але вже в 2018 можна очікувати, що про нього заговорять набагато сміливіше.

Блокчейн

4. Персоналізований контент

За даними опитувань, 61% користувачів набагато тепліше ставляться до персоналізованої реклами, ніж до масової. Бізнес цю тенденцію вже відчув, що відповідним чином позначилося на плануванні бюджету. Прогнозується, що вкладення компаній в рекламу мобільних відеороликів в наступаючому році зростуть майже вполовину і складуть 18 мільярдів доларів, а витрати на звичайну мобільну рекламу навпаки впадуть до 15 мільярдів.

5. Інтернет 5G

В Європу йде 5G! А з ним – розширення рамок пропускної здатності мобільного інтернету. Віримо, любимо, чекаємо. :)

Приблизно таким буде прийдешній рік, і сподіваємося, що ні більшість трендів не оминуть стороною і нашу з вами країну.

Оцініть матеріал
(1 Голосувати)

Залишити коментар